Наукова періодика України Молодь і ринок


Василиків І. 
Особливості організації та проведення занять маркетингу з використанням інформаційних технологій / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 149-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_37
Розглянуто питання використання ІКТ у викладанні маркетингу та їх вплив на формування інтелектуальних умінь студентів у процесі вивчення дисципліни. Підсумовано: впровадження та використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі на заняттях маркетингу розширюють можливості студентів у якісному формуванні системи знань, умінь і навичок їх застосування у практичній діяльності, сприяють розвитку інтелектуальних здібностей до самонавчання, створюють сприятливі умови для інтенсифікації навчальної діяльності студентів і викладача.
  Повний текст PDF - 254.725 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Василиків І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Василиків І. Особливості організації та проведення занять маркетингу з використанням інформаційних технологій / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 149-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_37.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського