Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Василиків І. Особливості організації та проведення занять маркетингу з використанням інформаційних технологій / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 149-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_37 Розглянуто питання використання ІКТ у викладанні маркетингу та їх вплив на формування інтелектуальних умінь студентів у процесі вивчення дисципліни. Підсумовано: впровадження та використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі на заняттях маркетингу розширюють можливості студентів у якісному формуванні системи знань, умінь і навичок їх застосування у практичній діяльності, сприяють розвитку інтелектуальних здібностей до самонавчання, створюють сприятливі умови для інтенсифікації навчальної діяльності студентів і викладача. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Василиків І. Особливості організації та проведення занять маркетингу з використанням інформаційних технологій / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 149-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_37. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |