Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Шарапа Г. Основні складові психолого-педагогічної підготовки вчителя до виконання компенсаційної функції щодо неповноцінності особистості / Г. Шарапа // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 131-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_33 Проаналізовано основні причини переживання особистістю комплексу неповноцінності та зроблено наголос на необхідності кваліфікованої підготовки вчителів і вихователів для надання корекційної та компенсаційної допомоги дітям, що переживають різні модифікації комплексу неповноцінності. Підсумовано: для інтенсифікації компенсаторної діяльності дітей необхідно інший якісно новий зміст освіти, використання інноваційних педагогічних технологій, формування лідерства, вміння спілкуватися, сприяння в майбутньому соціальної реалізації творчої особистості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шарапа Г. Основні складові психолого-педагогічної підготовки вчителя до виконання компенсаційної функції щодо неповноцінності особистості / Г. Шарапа // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 131-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_33. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |