Наукова періодика України Молодь і ринок


Гуменюк Т. 
Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу” / Т. Гуменюк // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_23
Визначено основні напрями оновлення змісту технологічної освіти за умов профільного навчання, окреслено перспективи підприємницької діяльності випускників загальноосвітніх установ і педагогічних ВНЗ за напрямом “Технологічна освіта”. Проведено аналіз використання інформаційно-комунікативних технологій маркетингу в індустрії моди і наведено пропозиції щодо підготовки майбутніх вчителів технології з означених питань. Продемонстровано, як виробник одягу, використовуючи Інтернет-технології, отримує низку переваг: зменшення витрат на рекламу продукції, підвищення привабливості сайта для покупця; можливість швидко представити останні новинки колекції тканин і моделей, можливість проведення маркетингових досліджень, підвищення ефективності рекламних компаній.
  Повний текст PDF - 269.559 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гуменюк Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гуменюк Т. Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу” / Т. Гуменюк // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського