Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Урбанєц М. Міжнародний маркетинг зовнішньої торгівлі та державні регулятори зовнішньоекономічної політики / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_5_8 Розкрито сутність, основні тенденції, закономірності та особливості функціонування міжнародного маркетингу в зовнішній торгівлі та вплив зовнішньоекономічної політики на економічні процеси, які проходять між державами і регіонами світу, впливаючи на освітню систему людського процесу. Досліджено актуальні проблеми світового ринкового господарства, міжнародного маркетингу зовнішньої торгівлі, фіскальної та монетарної політики, економічних відносин і підходи щодо економічної регіональної співпраці України з Польщею та іншими країнами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Урбанєц М. Міжнародний маркетинг зовнішньої торгівлі та державні регулятори зовнішньоекономічної політики / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_5_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |