Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Василиків І. Навчання маркетингу з використанням інформаційних технологій як нова форма організації навчального процесу / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_5_37 Розглянуто актуальні питання впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес у ВНЗ. Визначено чинники, необхідні для вдосконалення процесу навчання та виховання засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Зазначено, що для ефективного вдосконалення системи безперервної освіти необхідно оптимізувати реалізацію державних програм, спрямованих на інформатизацію, комп’ютеризацію та оновлення матеріальнотехнічної бази ВНЗ. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Василиків І. Навчання маркетингу з використанням інформаційних технологій як нова форма організації навчального процесу / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_5_37. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |