Наукова періодика України Молодь і ринок


Василиків І. 
Навчання маркетингу з використанням інформаційних технологій як нова форма організації навчального процесу / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_5_37
Розглянуто актуальні питання впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес у ВНЗ. Визначено чинники, необхідні для вдосконалення процесу навчання та виховання засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Зазначено, що для ефективного вдосконалення системи безперервної освіти необхідно оптимізувати реалізацію державних програм, спрямованих на інформатизацію, комп’ютеризацію та оновлення матеріальнотехнічної бази ВНЗ.
  Повний текст PDF - 260.844 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Василиків І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Василиків І. Навчання маркетингу з використанням інформаційних технологій як нова форма організації навчального процесу / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_5_37.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського