Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Урбанєц М. Міжнародний маркетинг та соціально-економічна структура міжнародної економіки / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_8 Досліджено актуальну проблему світового ринкового господарства, міжнародні економічні відносини та підходи до економічної регіональної співпраці України з Польщею та іншими країнами. Підсумовано, що в структурі міжнародної економіки перед усіма країнами, що розвиваються, постають завдання щодо зміцнення та зростання національних економік, подолання відсталості, підвищення життєвого рівня та закріплення власних позицій у світовому господарстві. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Урбанєц М. Міжнародний маркетинг та соціально-економічна структура міжнародної економіки / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |