Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Вачевський М. Промисловий маркетинг будівельних матеріалів та виготовлення природних і штучних матеріалів / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_4 Досліджено необхідність вивчення учнівською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах. Увагу акцентовано на питаннях маркетингу будівельної промисловості, властивостях будівельних матеріалів та їх видах, виготовленні природних та штучних матеріалів будівельної промисловості. Обумовлено використання промислового маркетингу в будівельній промисловості: у будівництві для промислових і цивільних потреб суспільства будинків, будівель, споруд, мостів, тунелів, дамб, доріг – усього, що вимагає сучасна галузь людської діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вачевський М. Промисловий маркетинг будівельних матеріалів та виготовлення природних і штучних матеріалів / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |