Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Гуцал Л. Критерії періодизації та основні етапи розвитку шкільної природничої освіти в правобережній Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) / Л. Гуцал // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_25 Обгрунтовано критерії періодизації та основні етапи розвитку шкільної природничої освіти другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Приділено увагу проблемі періодизації шкільної природничої освіти другої половини ХІХ – початку ХХ ст., окремих її складових (біології, географії, математики, фізики, хімії). Визначено, що критерії періодизації та виокремлення етапів допоможуть у подальшому системно провести дослідження історіографії, зробити аналіз тенденцій та особливостей розвитку змісту, методів, засобів і форм природничої освіти у період 1852 - 1917 рр. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуцал Л. Критерії періодизації та основні етапи розвитку шкільної природничої освіти в правобережній Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) / Л. Гуцал // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |