Наукова періодика України Молодь і ринок


Гуцал Л. 
Критерії періодизації та основні етапи розвитку шкільної природничої освіти в правобережній Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) / Л. Гуцал // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_25
Обгрунтовано критерії періодизації та основні етапи розвитку шкільної природничої освіти другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Приділено увагу проблемі періодизації шкільної природничої освіти другої половини ХІХ – початку ХХ ст., окремих її складових (біології, географії, математики, фізики, хімії). Визначено, що критерії періодизації та виокремлення етапів допоможуть у подальшому системно провести дослідження історіографії, зробити аналіз тенденцій та особливостей розвитку змісту, методів, засобів і форм природничої освіти у період 1852 - 1917 рр.
  Повний текст PDF - 206.81 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гуцал Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гуцал Л. Критерії періодизації та основні етапи розвитку шкільної природничої освіти в правобережній Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) / Л. Гуцал // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського