Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Кепша Я. Форми залучення та критерії оцінювання учнів основної школи під час розв’язування конструктивно-технічних завдань в умовах позашкільних навчальних закладів технічного спрямування / Я. Кепша // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_10 Розкрито форми залучення гуртківців до розв’язування конструктивно-технічних завдань за умов позашкільних навчальних закладів технічного спрямування, визначено критерії їх оцінювання. Висвітлено системність використання форм, які дозволяють найефективніше використовувати їх в роботі керівниками гуртків і вчителями загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено критерії оцінювання рівня засвоєння учнями основної школи конструктивно-технічних компетентностей у процесі розв’язування технічних завдань. Підсумовано, що за умов правильної організації вони формують погляди та переконання гуртківців у всіх галузях, відкривають перед ними радість праці, виховують їх у дусі найкращих традицій. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кепша Я. Форми залучення та критерії оцінювання учнів основної школи під час розв’язування конструктивно-технічних завдань в умовах позашкільних навчальних закладів технічного спрямування / Я. Кепша // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |