Наукова періодика України Молодь і ринок


Василиків І. 
Інформаційна компетенція – основний чинник формування готовності майбутніх учителів маркетингу до використання інформаційних технологій / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 130-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_3_31
Розглянуто питання інформаційної компетентності майбутнього вчителя маркетингу. Проаналізовано та виявлено обґрунтовану структуру формування цієї інтегративної властивості фахівця з педагогіки.
  Повний текст PDF - 217.222 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Василиків І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Василиків І. Інформаційна компетенція – основний чинник формування готовності майбутніх учителів маркетингу до використання інформаційних технологій / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 130-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_3_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського