Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Василиків І. Інформаційна компетенція – основний чинник формування готовності майбутніх учителів маркетингу до використання інформаційних технологій / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 130-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_3_31 Розглянуто питання інформаційної компетентності майбутнього вчителя маркетингу. Проаналізовано та виявлено обґрунтовану структуру формування цієї інтегративної властивості фахівця з педагогіки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Василиків І. Інформаційна компетенція – основний чинник формування готовності майбутніх учителів маркетингу до використання інформаційних технологій / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 130-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_3_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |