Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Вербицька П. Методичні підходи до формування соціокультурної компетентності студентської молоді у процесі історичної освіти / П. Вербицька // Молодь і ринок. - 2012. - № 2. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_2_9 Висвітлено ефективні методичні підходи до розвитку соціокультурних здатностей студентської молоді в процесі історичної освіти, що передбачають готовність особистості здійснювати ефективну соціальну комунікацію з представниками різних етноконфесійних спільнот, орієнтацію на сприйняття базових демократичних цінностей, особисту самореалізацію та участь у конструктивному міжкультурному діалозі у багатокультурному суспільстві. Підсумовано, що реалізація інноваційної методики міжкультурного діалогу засобами історичної освіти забезпечує механізми усвідомлення студентами безпосереднього зв’язку зі своєю історичною та культурною спадщиною. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вербицька П. Методичні підходи до формування соціокультурної компетентності студентської молоді у процесі історичної освіти / П. Вербицька // Молодь і ринок. - 2012. - № 2. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |