Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Пантюк М. Особливості реалізації професійних функцій вчителем у процесі фахової діяльності / М. Пантюк // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_8 Проаналізовано особливості реалізації інформаційно-методичної, діагностичної функцій вчителя-виховника у процесі його підготовки до виховної роботи. Визначено сутність цих функцій з огляду на специфіку їх здійснення за певних соціальних обставин. Досліджено функції вчителя-вихователя: інформаційно-методична, яка передбачає цілу низку специфічних знань, умінь і навичок (вони є основою успіху навчального процесу учнів, як в урочний, так і у вільний від занять час), зокрема засобом самоосвіти; діагностична, яка засвідчує, що без досконалого вивчення особистості усі спроби коригувати хід навчально-виховного процесу та розвитку школяра не матимуть успіху. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пантюк М. Особливості реалізації професійних функцій вчителем у процесі фахової діяльності / М. Пантюк // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |