Василиків І. 
Професійна культура майбутнього вчителя маркетингу в умовах інформатизації суспільства / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_37
Розглянуто аспекти професійної культури майбутнього вчителя маркетингу в інформаційно-освітньому середовищі ВНЗ. Розкрито важливість впровадження інформаційних і телекомунікаційних технологій у сферу вищої освіти. Значну роль у формуванні ІК відіграє освіта, яка повинна формувати фахівця інформаційного співтовариства, виробляючи у нього уміння та навички: диференціації інформації, виокремлення значущої інформації, вироблення критеріїв її оцінки, здобуття інформації та її використання.
  Повний текст PDF - 207.528 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Василиків І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Василиків І. Професійна культура майбутнього вчителя маркетингу в умовах інформатизації суспільства / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_37.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського