Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Мадзігон В. Промисловий маркетинг у виробництві сировини паливної промисловості нафти і газу / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_3 Досліджено необхідність вивчення учнівською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито основи маркетингу сировини паливної промисловості, види сировини, описано виробництво нафти та газу. Зазначено, що сировину класифікують за такими ознаками: походження, агрегатний стан, важливість у технологічному процесі; сировину також поділяють на первинну, штучну та вторинну. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мадзігон В. Промисловий маркетинг у виробництві сировини паливної промисловості нафти і газу / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |