![]() | Наукова періодика України | ![]() | Молодь і ринок |
Козловська І. Теоретико-методологічні основи інтеграції знань у навчальному процесі: основи дидактичної інтегрології / І. Козловська // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_11_8 Обгрунтовано методологічні підходи щодо інтеграції та концептуальні основи інтеграції знань. Введено та обгрунтовано поняття дидактичної інтегрології як галузі педагогічного знання, наведено її базові закономірності та принципи структурування навчальних знань в процесі їх інтеграції. Обговорено інтеграцію знань, що базується на закономірностях дидактичної інтегрології, суттєво підвищує якість навчання і спричиняє позитивні якісні зрушення у параметрах, які характеризують загальноосвітню та професійну підготовку, за умови впливу на ці параметри виділених варіативних чинників інтеграції. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Козловська І. Теоретико-методологічні основи інтеграції знань у навчальному процесі: основи дидактичної інтегрології / І. Козловська // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_11_8.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |