Наукова періодика України Молодь і ринок


Вишнівський Р. 
Іван Франко про роль молодіжних рухів, громадських організацій та товариств у вихованні української молоді / Р. Вишнівський // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_11_17
Розкрито ідеї стосовно ролі та значення молодіжних рухів, громадських організацій та товариств у вихованні української молоді на основі вивчення й аналізу низки наукових і публіцистичних праць І. Франка. Зосереджено увагу на цілях, завданнях та вимогах, які ставив учений перед громадськими організаціями.Проаналізовано низку наукових і публіцистичних праць І. Франка. Розкрито ідеї мислителя стосовно ролі та значення інтелігенції у вихованні української молоді. Зосереджено увагу на недоліках тогочасної інтелігенції, цілях, завданнях та вимогах, які перед нею ставив учений, а також на стані, у якому перебувало українське суспільство. Зазначено, що завданням для інтелігенції нового зразка мають бути вивчення соціально-економічного життя народу й піднесення його свідомості шляхом популяризації європейської науки. Підкреслено, що І. Франко критикував демонстрацію показної любові до народу та штучної турботи про народну освіту, коли справжня мета – здобуття кар'єри та популярності. Зауважено про характерні риси особистості вчителя з точки зору мислителя та роль вчительства у вихованні патріотичної молоді з цілісним світоглядом. Проанализирован ряд научных и публицистических трудов И. Франко. Раскрыты идеи мыслителя о роли и значении интеллигенции в воспитании украинской молодежи. Сосредоточено внимание на недостатках тогдашней интеллигенции, целях, задачах и требованиях, которые перед ней ставил ученый, а также на состоянии, в котором находилось украинское общество. Отмечено, что задачей для интеллигенции нового образца должны быть изучение социально-экономической жизни народа и подъем его сознания путем популяризации европейской науки. Подчеркнуто, что И. Франко критиковал демонстрацию показной любви к народу и искусственной заботы о народном образовании, когда истинная цель – получение карьеры и популярности. Изложены характерные черты личности учителя с точки зрения мыслителя и роль учительства в воспитании патриотической молодежи с целостным мировоззрением.Analyzed a number of scientific and journalistic works of Ivan Franko. Disclosed thinker ideas about the role and importance of the intelligentsia in the education of Ukrainian youth. Focus on the shortcomings of the intelligentsia, goals, objectives and requirements that before it puts the scientist as well as a state in which there was a Ukrainian society. Lit, that the task of the intellectuals of the new sample should be the study of the socio-economic life of the people and raising his consciousness through the promotion of European science. Emphasized that Franko criticized ostentatious demonstration of love for the people and artificial care of public education, when the true purpose - to provide career and popularity. Seen on the personality traits of the teacher in terms of the thinker and the role of teaching in the education of patriotic young people with a holistic worldview.
  Повний текст PDF - 249.246 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вишнівський Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вишнівський Р. Іван Франко про роль молодіжних рухів, громадських організацій та товариств у вихованні української молоді / Р. Вишнівський // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_11_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського