Наукова періодика України Молодь і ринок


Завальнюк О. 
Демографічні проблеми технологій розвитку екологічного маркетингу в сфері послуг туристично-рекреаційної індустрії / О. Завальнюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 7. - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_7_27
Висвітлено теоретичні та методологічні проблеми формування ефективної системи екологічного маркетингу в системі туристично-рекреаційної індустрії. Показано на прикладі дослідження туристично-рекреаційної індустрії Карпатського регіону.
  Повний текст PDF - 211.72 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Завальнюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Завальнюк О. Демографічні проблеми технологій розвитку екологічного маркетингу в сфері послуг туристично-рекреаційної індустрії / О. Завальнюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 7. - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_7_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського