Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Андрощук І. Фрейм як спосіб візуалізації навчальної інформації / І. Андрощук // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_6_19 Розкрито зміст поняття "фрейм", ознаки та будову фрейма, а також обгрунтовано доцільність використання фреймів для представлення навчальної інформації студентам на прикладі дисципліни "Педагогічна майстерність". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Андрощук І. Фрейм як спосіб візуалізації навчальної інформації / І. Андрощук // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_6_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |