Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Мадзігон В. Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_5_5 Доведено необхідність вивчення учнівською та студентською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито зміст маркетингу виробничої і невиробничої промисловості, визначено ті галузі, які надають послуги підприємствам, що створюють конкретні матеріальні блага.Досліджено промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах. Розглянуто вдалу політику промислового підприємства, яка складає добру основу за умов ринкової економіки. Охарактеризовано маркетингову діяльність на промисловому ринку з конкуренцією за споживача та ринки збуту - це складний і суперечливий комплекс відносин. Обумовлено, без систематизованого знання про ринок, виробництво, збут, види діяльності, людина не може осягнути закономірності економічних відносин, правильно визначити своє місце в ринковій економіці. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мадзігон В. Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_5_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |