Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Ромащенко І. Формування позитивного іміджу організації як складова професійних компетенцій маркетологів / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_5_17 Обговорено проблеми актуальності методів формування позитивного іміджу організації майбутніми маркетологами за умов сучасного маркетингового середовища. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ромащенко І. Формування позитивного іміджу організації як складова професійних компетенцій маркетологів / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_5_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |