Наукова періодика України Молодь і ринок


Ромащенко І. 
Формування позитивного іміджу організації як складова професійних компетенцій маркетологів / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_5_17
Обговорено проблеми актуальності методів формування позитивного іміджу організації майбутніми маркетологами за умов сучасного маркетингового середовища.
  Повний текст PDF - 206.898 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ромащенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ромащенко І. Формування позитивного іміджу організації як складова професійних компетенцій маркетологів / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_5_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського