Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Мадзігон В. Міжнародний маркетинг в дослідженні загального огляду країн Америки / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_4_7 Досліджено необхідність вивчення учнівською молоддю основи міжнародного маркетингу в ЗНЗ, розкрито маркетинг світового ринку Америки про становлення, розвиток галузей виробництва та сучасний стан у світовому ринковому середовищі. Підсумовано, що нині необхідно формувати у молоді ринкове економічне мислення, виховувати майбутнього господаря в усіх сферах діяльності включаючи міжнародний маркетинг, мати фахові знання про країни світу, їх історію розвитку, господарську діяльність. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мадзігон В. Міжнародний маркетинг в дослідженні загального огляду країн Америки / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_4_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |