Наукова періодика України Молодь і ринок


Мадзігон В. 
Міжнародний маркетинг в дослідженні загального огляду країн Америки / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_4_7
Досліджено необхідність вивчення учнівською молоддю основи міжнародного маркетингу в ЗНЗ, розкрито маркетинг світового ринку Америки про становлення, розвиток галузей виробництва та сучасний стан у світовому ринковому середовищі. Підсумовано, що нині необхідно формувати у молоді ринкове економічне мислення, виховувати майбутнього господаря в усіх сферах діяльності включаючи міжнародний маркетинг, мати фахові знання про країни світу, їх історію розвитку, господарську діяльність.
  Повний текст PDF - 359.843 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мадзігон В.
  • Вачевський М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мадзігон В. Міжнародний маркетинг в дослідженні загального огляду країн Америки / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_4_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського