Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Мелікова С. Індивідуалізація професійно-орієнтованого навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей в умовах кредитно-модульної системи у вищих педагогічних закладах / С. Мелікова // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_4_28 Розкрито суть понять "індивідуальний підхід", "індивідуалізація", "індивідуалізація професійно орієнтованого навчання іноземних мов". Виявлено й охарактеризовано особливості індивідуалізації навчальної діяльності студентів за умов педагогічного ВНЗ. Розкрито структуру індивідуалізації професійно орієнтованого навчання іноземних мов, компонентами якої є мотиваційно-ціннісний, процесуально-операційний, пізнавально-орієнтований, результативно-оцінний. Науково обгрунтовано педагогічні умови індивідуалізації професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей у даних закладах, а саме: діагностування індивідуально-психологічних особливостей студентів; залучення студентів до активної пізнавальної діяльності; стимулювання читання професійно орієнтованої літератури іноземною мовою. Визначені умови, реалізовані у педагогічному експерименті, забезпечили ефективність індивідуалізації професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей у педагогічних ВНЗ, а також сприяли суттєвому підвищенню рівня володіння ними іноземною мовою. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мелікова С. Індивідуалізація професійно-орієнтованого навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей в умовах кредитно-модульної системи у вищих педагогічних закладах / С. Мелікова // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_4_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |