Наукова періодика України Молодь і ринок


Василиків І. 
Формування інформаційної культури майбутнього вчителя маркетингу / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2011. - № 3. - С. 151-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_3_35
Розкрито питання формування інформаційної культури вчителя маркетингу у зв'язку з поширенням на сучасному етапі використання інформаційно-комунікаційних технологій та дається характеристика ресурсів освітнього сектору ІКТ. Оцінено практичне значення визначення рівнів сформованості інформаційно-комунікаційної культури вчителів маркетингу.
  Повний текст PDF - 253.189 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Василиків І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Василиків І. Формування інформаційної культури майбутнього вчителя маркетингу / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2011. - № 3. - С. 151-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_3_35.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського