Наукова періодика України Молодь і ринок


Примаченко Н. 
Міжнародний маркетинг в національному стилі спілкування країн світу / Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2011. - № 3. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_3_27
Висвітлено питання, що стосуються світового господарства та України в міжнародних економічних відносинах курсу який вивчається студентами факультетів менеджменту та маркетингу, які оволодівають професією маркетолога для сучасної ринкової економіки з відповідним рівнем формування професійних компетенцій. Рекомендовано для ознайомлення студентам, аспірантам і викладачам, для фахівців, які займаються маркетинговою діяльністю.Висвітлено питання, що стосується світового господарства й України в міжнародних економічних відносинах, курсу, який вивчається студентами факультетів менеджменту та маркетингу, які оволодівають професією маркетолога для сучасної ринкової економіки з відповідним рівнем формування професійних компетенцій. Показано, що маркетологи в міжнародній діяльності дотримуються різних поглядів на те, якою мірою представники різних народів повинні враховувати національні особливості спілкування під час ведення спільних справ.
  Повний текст PDF - 246.082 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Примаченко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Примаченко Н. Міжнародний маркетинг в національному стилі спілкування країн світу / Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2011. - № 3. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_3_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського