Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Ромащенко І. Міжкультурна компетенція як інтегративна характеристика фахівця з маркетингу / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 3. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_3_10 Опрацьовано проблеми актуальності формування міжкультурної компетенції майбутніх маркетологів за умов сучасного маркетингового середовища. Враховано, що міжкультурна компетенція як інтегративна характеристика особистості майбутнього фахівця, що відображає засвоєння ним лінгвокультури на загальнокультурному, національному, соціальному та професійному рівнях, який є значимим фактором його професійного самовизначення, комплексним явищем із високим рівнем знань особливостей культури провідних країн світового співтовариства та розходжень у системі цінностей, які в цілому утворюють картину світу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ромащенко І. Міжкультурна компетенція як інтегративна характеристика фахівця з маркетингу / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 3. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_3_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |