Наукова періодика України Молодь і ринок


Ромащенко І. 
Формування комунікативної компетенції маркетологів іншомовного спілкування англійської мови як основоположна складова сучасної освіти / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_2_6
Охарактеризовано проблеми актуальності процесів формування професійної компетентності майбутніх маркетологів за умов сучасного маркетингового середовища, необхідності вивчення та використання іноземної мови для забезпечення ефективної реалізації комунікативних намірів на міжнародному ринку. Враховано, що поняття "іншомовна комунікативна компетенція майбутнього маркетолога" розглядається, з одного боку, як здатність здійснювати іншомовне спілкування, правильно використовуючи систему мовних і мовленнєвих норм, вибираючи комунікативну поведінку, адекватну ситуації спілкування, а з іншого - як готовність студентів-маркетологів до іншомовного спілкування.
  Повний текст PDF - 753.653 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ромащенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ромащенко І. Формування комунікативної компетенції маркетологів іншомовного спілкування англійської мови як основоположна складова сучасної освіти / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_2_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського