Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Ромащенко І. Формування комунікативної компетенції маркетологів іншомовного спілкування англійської мови як основоположна складова сучасної освіти / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_2_6 Охарактеризовано проблеми актуальності процесів формування професійної компетентності майбутніх маркетологів за умов сучасного маркетингового середовища, необхідності вивчення та використання іноземної мови для забезпечення ефективної реалізації комунікативних намірів на міжнародному ринку. Враховано, що поняття "іншомовна комунікативна компетенція майбутнього маркетолога" розглядається, з одного боку, як здатність здійснювати іншомовне спілкування, правильно використовуючи систему мовних і мовленнєвих норм, вибираючи комунікативну поведінку, адекватну ситуації спілкування, а з іншого - як готовність студентів-маркетологів до іншомовного спілкування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ромащенко І. Формування комунікативної компетенції маркетологів іншомовного спілкування англійської мови як основоположна складова сучасної освіти / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_2_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |