Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Копельчак М. Маркетинговий підхід в діяльності професійно-технічного навчального закладу / М. Копельчак // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_2_32 Висвітлено проблеми організації професійної підготовки робітників у професійно-технічному навчальному закладі з використанням маркетингового підходу. Враховано результати проведеного нами дослідження, що показали впровадження нової функціональної моделі, яка базується на організації маркетингових досліджень дозволяє значно підвищити якість підготовки сучасних робітників і молодших спеціалістів, допомагає стати їм конкурентоспроможними на ринку праці та сприяє підвищенню рейтингу училища. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Копельчак М. Маркетинговий підхід в діяльності професійно-технічного навчального закладу / М. Копельчак // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_2_32. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |