Наукова періодика України Молодь і ринок


Копельчак М. 
Маркетинговий підхід в діяльності професійно-технічного навчального закладу / М. Копельчак // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_2_32
Висвітлено проблеми організації професійної підготовки робітників у професійно-технічному навчальному закладі з використанням маркетингового підходу. Враховано результати проведеного нами дослідження, що показали впровадження нової функціональної моделі, яка базується на організації маркетингових досліджень дозволяє значно підвищити якість підготовки сучасних робітників і молодших спеціалістів, допомагає стати їм конкурентоспроможними на ринку праці та сприяє підвищенню рейтингу училища.
  Повний текст PDF - 757.605 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Копельчак М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Копельчак М. Маркетинговий підхід в діяльності професійно-технічного навчального закладу / М. Копельчак // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_2_32.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського