Наукова періодика України Молодь і ринок


Даннік Л. 
Логіко-педагогічні особливості процесу засвоєння технічних понять учнями на уроках трудового навчання / Л. Даннік // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_2_12
Акцентовано увагу, що розгляд суті процесу формування понять, зокрема технічних, його чіткої поетапної послідовності та змісту навчальної діяльності (пізнавальної і практичної) - необхідна передумова успішної роботи вчителя з формування в учнів системи технічних понять. Обгрунтовано необхідні етапи педагогічного процесу формування технічних понять, у визначенні основних педагогічних умов для успішного засвоєння системи технічних понять учнями на уроках трудового навчання.
  Повний текст PDF - 771.297 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Даннік Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Даннік Л. Логіко-педагогічні особливості процесу засвоєння технічних понять учнями на уроках трудового навчання / Л. Даннік // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_2_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського