Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Ромащенко І. Актуальність проблеми формування професійної компетенції маркетологів засобами інноваційних технологій в умовах глобалізації / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_1_16 Досліджено науково-практичну проблему використання інноваційних технологій викладачами в навчальному процесі за умов глобалізації, що є необхідною умовою формування високих професійних компетенцій у маркетологів. Рекомендовано як надати практичну допомогу викладачам ВНЗ з питань формування професійної компетентності маркетологів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ромащенко І. Актуальність проблеми формування професійної компетенції маркетологів засобами інноваційних технологій в умовах глобалізації / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_1_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |