Пантюк М. 
Компаративний аспект проблеми підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи в історії педагогіки початку ХХ століття (продовження) / М. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 14-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_5
Проаналізовано теоретичні ідеї відомих зарубіжних вчених, педагогів початку ХХ ст. щодо сутності та змісту підготовки вчителя до виховної роботи. Досліджено окремі аспекти цієї проблеми.Розглянуто теоретичні ідеї відомих зарубіжних вчених, педагогів початку ХХ ст. щодо сутності та змісту підготовки вчителя до виховної роботи. Проаналізовано історико-педагогічний досвід підготовки майбутнього педагога до виховання школярів у ХХ ст., який довів детермінованість означеної проблеми парадигмальними тенденціями тогочасної зарубіжної педагогіки.
  Повний текст PDF - 202.993 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пантюк М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пантюк М. Компаративний аспект проблеми підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи в історії педагогіки початку ХХ століття (продовження) / М. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 14-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського