Наукова періодика України Молодь і ринок


Пагута М. 
Бар’єри у професійній діяльності вчителя трудового навчання у процесі реалізації проектної технології / М. Пагута, Р. Бориславський // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_25
Подано загальну характеристику основних психолого-педагогічних бар’єрів (утруднень), які виникають перед учителями освітньої галузі “Технології” у процесі реалізації ними проектно-технологічного підходу на уроках трудового навчання; подано їх загальну характеристику та визначено шляхи їх подолання. Зазначено, що для належної підготовки майбутнього педагога до подолання психолого-педагогічних бар’єрів у ході реалізації проектної технології трудового навчання важливо, щоб у сферу професійних компетентностей майбутнього учителя освітньої галузі “Технології” поряд із методичною, технічною, технологічною, адаптаційною та інтегративною компетентностями обов’язково була включена проектно-технологічна, яка виявляється як вміння керування учнівськими творчими проектами.
  Повний текст PDF - 274.008 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пагута М.
  • Бориславський Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пагута М. Бар’єри у професійній діяльності вчителя трудового навчання у процесі реалізації проектної технології / М. Пагута, Р. Бориславський // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського