Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Смолінчук Л. Використання методу тестів у вітчизняній педагогічній практиці 20 – 30-х рр. ХХ ст / Л. Смолінчук // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_11 Простежено історію виникнення та розвитку тестування у вітчизняній педагогічній практиці, як способу вимірювання та оцінювання успішності та навчання. Проаналізовано 1930-ті рр., які були роками драматичних подій в педології, апогеєм яких стала постанова ЦК ВКП (б) “Про педологічні викривлення в системі Наркомпросів ” (1936). Зроблено висновок: оскільки тести вважалися основним методом педології, то відмовивши в науковості педології, керівники педагогічної науки тих років також відмовилися визнати науковість тестів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Смолінчук Л. Використання методу тестів у вітчизняній педагогічній практиці 20 – 30-х рр. ХХ ст / Л. Смолінчук // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |