Наукова періодика України Молодь і ринок


Добрянський І. 
Формування підприємницької культури дизайнера в умовах приватної вищої школи (методологія дослідження проблеми) / І. Добрянський, М. Зимомря // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_11_6
Запропоновано методологію дослідження процесу формування підприємницької культури дизайнерів. Висвітлено підходи, які доводять, що підготовка фахівця має бути зорієнтована на врахування специфіки його майбутньої діяльності та умов, в яких вона реалізується. Підсумовано, що подальших наукових розвиток потребують проблеми пов’язані з потенційним можливим педагогічним супроводом випускника за умов реального конкретного робочого місця.
  Повний текст PDF - 227.937 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Добрянський І.
  • Зимомря М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Добрянський І. Формування підприємницької культури дизайнера в умовах приватної вищої школи (методологія дослідження проблеми) / І. Добрянський, М. Зимомря // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_11_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського