Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Добрянський І. Формування підприємницької культури дизайнера в умовах приватної вищої школи (методологія дослідження проблеми) / І. Добрянський, М. Зимомря // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_11_6 Запропоновано методологію дослідження процесу формування підприємницької культури дизайнерів. Висвітлено підходи, які доводять, що підготовка фахівця має бути зорієнтована на врахування специфіки його майбутньої діяльності та умов, в яких вона реалізується. Підсумовано, що подальших наукових розвиток потребують проблеми пов’язані з потенційним можливим педагогічним супроводом випускника за умов реального конкретного робочого місця. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Добрянський І. Формування підприємницької культури дизайнера в умовах приватної вищої школи (методологія дослідження проблеми) / І. Добрянський, М. Зимомря // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_11_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |