Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Хуань Ч. Особливості структурування творчої інтерсуб’єктної взаємодії вчителя музики з учасниками вокально-хорового коллективу / Ч. Хуань // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_11_44 Проаналізовано особливості структурування творчої інтерсуб'єктної взаємодії вчителя музики з вокально-хоровим колективом. Встановлено орієнтаційно-мотиваційний, комунікативно-оцінний та виконавсько-творчий структурні компоненти. Подано структурний аналіз, який дозволив виокремити складові творчої інтерсуб’єктної взаємодії майбутнього вчителя музики з дитячим вокально-хоровим колективом, до яких віднесено організаційно-мотиваційний, комунікативно-оцінний та виконавсько-творчий компоненти, що у взаємозв’язку, взаємодії та взаємозалежності забезпечують цілісність досліджуваного феномену. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хуань Ч. Особливості структурування творчої інтерсуб’єктної взаємодії вчителя музики з учасниками вокально-хорового коллективу / Ч. Хуань // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_11_44. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |