Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Король А. Використання середовищного підходу у навчанні учнів графічного дизайну в позашкільних закладах освіти / А. Король // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_11_37 Подано теоретичне обґрунтування середовищного підходу у навчанні учнів графічного дизайну, визначено основні його завдання, умови, які повинні виконуватися за використання середовищного підходу у навчанні учнів основ графічного дизайну. Доведено, що на заняттях з графічного дизайну, у позашкільних навчальних закладах з використанням середовищного підходу формується художньо-естетичне відношення учнів до навколишнього світу, закладаються основні поняття та норми функціонування в системі відношень: “людина – середовище”, “суспільство – середовище”, що є основою для послідовної реалізації виховних і розвивальних завдань в сучасній дизайносвіті. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Король А. Використання середовищного підходу у навчанні учнів графічного дизайну в позашкільних закладах освіти / А. Король // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_11_37. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |