Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Ромащенко І. Визначення цільового компонента педагогічної діяльності як ключовий фактор досягнення результату освітнього процесу / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_11_22 Приділено увагу проблемам формування у майбутніх викладачів вміння формулювати мету заняття, критичного відбору навчального матеріалу, змісту завдань і вправ для студентів у процесі формування професійної компетентності фахівців. Підсумовано, що сукупність педагогічних цілей, спосіб їхнього взаємозв’язку і єдність пізнавальних, навчальних, розвивальних та виховних компонентів складають педагогічну систему та забезпечують оптимальний результат всього освітнього процесу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ромащенко І. Визначення цільового компонента педагогічної діяльності як ключовий фактор досягнення результату освітнього процесу / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_11_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |