Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Гавран І. Специфіка розвитку емпатії у майбутнього вчителя музики / І. Гавран // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 153-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_10_37 Розкрито специфіку розвитку емпатії у майбутніх учителів музики. Проаналізовано творчі стосунки в хоровому колективі, які поступово переходять у категорію емпатійних взаємин. Підсумовано значення емпатійності в музичнотворчій діяльності керівника хорового колективу, адже емпатія – це співпереживання, розуміння будь-якого почуття – гніву, печалі, радості, яке переживає інша людина, і відповідний вияв свого розуміння цих почуттів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гавран І. Специфіка розвитку емпатії у майбутнього вчителя музики / І. Гавран // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 153-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_10_37. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |