Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Скотний В. Основні принципи навчання і виховання у філософії Г. Сковороди. Неотомізм про гармонію віри і розуму в навчанні і пізнанні / В. Скотний // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_10_3 Зауважено, що перетворення церкви в єдине джерело освіти та науки стимулює проникнення знань до релігії, яка і до цього часу конституюється як знання, покликане задовольняти екзистенційно-ірраціональні запити людини. Здійснений аналіз показав, що поряд із надприродним, божественним, важливе місце у межах розглянутих ірраціональних доктрин займає людина, особистість, необхідність її духовного розвитку та морального вдосконалення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Скотний В. Основні принципи навчання і виховання у філософії Г. Сковороди. Неотомізм про гармонію віри і розуму в навчанні і пізнанні / В. Скотний // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_10_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |