Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Вачевський М. Суть і мета рекламної діяльності та заходи удосконалення розвитку профтехосвіти / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_9_8 Висвітлено аспекти маркетингу у рекламній діяльності. Показано необхідність всебічного вивчення маркетингу у галузях людської діяльності, основні напрями рекламної діяльності маркетингу, а також сучасного розвитку професійно-технічної освіти з підготовки спеціалістів ринкової економіки, які виробляють конкретні матеріальні блага для задоволення потреб споживачів. Відзначено, що маркетинг і реклама - це два поняття, які невід'ємні одне від одного, хоч реклама і виникла задовго до маркетингу. Маркетинг включає рекламні заходи, які повинні орієнтуватися на стратегічні цілі маркетингового планування. Зроблено висновок, що взаємозв'язок всіх ланок маркетингу - це основа єдиної стратегії і тактики рекламної діяльності в системі маркетингу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вачевський М. Суть і мета рекламної діяльності та заходи удосконалення розвитку профтехосвіти / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_9_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |