Наукова періодика України Молодь і ринок


Вачевський М. 
Суть і мета рекламної діяльності та заходи удосконалення розвитку профтехосвіти / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_9_8
Висвітлено аспекти маркетингу у рекламній діяльності. Показано необхідність всебічного вивчення маркетингу у галузях людської діяльності, основні напрями рекламної діяльності маркетингу, а також сучасного розвитку професійно-технічної освіти з підготовки спеціалістів ринкової економіки, які виробляють конкретні матеріальні блага для задоволення потреб споживачів. Відзначено, що маркетинг і реклама - це два поняття, які невід'ємні одне від одного, хоч реклама і виникла задовго до маркетингу. Маркетинг включає рекламні заходи, які повинні орієнтуватися на стратегічні цілі маркетингового планування. Зроблено висновок, що взаємозв'язок всіх ланок маркетингу - це основа єдиної стратегії і тактики рекламної діяльності в системі маркетингу.
  Повний текст PDF - 270.328 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вачевський М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вачевський М. Суть і мета рекламної діяльності та заходи удосконалення розвитку профтехосвіти / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_9_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського