Наукова періодика України Молодь і ринок


Кучер А. 
Досвід підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування / А. Кучер // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_34
Висвітлено результати дослідження проблеми підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування (ПС) з точки зору можливостей використання цього досвіду для вказаної підготовки економістів-аграрників. На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури досліджено та конкретизовано наступні системи: підготовка майбутніх викладачів, перший етап якої спрямований на оволодіння технікою мовлення, другий - тренінгу "Професійне спілкування менеджера освіти", який передбачає використання рефлексивного підходу в навчанні; розроблення модульної ІКТ на основі особистісно-діяльнісного підходу; методики активного соціально-психологічного навчання. Акцентовано увагу на системі підготовки, змістове наповнення якої передбачає формування професійного ідеалу, техніки саморегуляції, становлення майстерності ПС й оволодіння основами майстерності управління НВП. Підкреслено, в контексті сказаного, значення проведення вправ з аналізу педагогічних ситуацій та виконання рольових позицій.Освещены результаты исследования проблемы подготовки будущих педагогов к профессиональному общению (ПО) с точки зрения возможностей использования этого опыта для подготовки экономистов-аграрников. На основе теоретического анализа психолого-педагогической литературы исследованы и конкретизированы следующие системы: подготовка будущих преподавателей, первый этап которой направлен на овладение техникой речи, второй - тренинга "Профессиональное общение менеджера образования", который предусматривает использование рефлексивного подхода в обучении; разработка модульной ИКТ на основе личностно-деятельностного подхода; методика активного социально-психологического обучения. Акцентировано внимание на системе подготовки, содержательное наполнение которой предусматривает формирование профессионального идеала, становление техники саморегуляции, овладение мастерством ПС и основами мастерства управления НВП. Подчеркнута, в контексте сказанного, эффективность проведения упражнений по анализу педагогических ситуаций и выполнения ролевых позиций.The problems of preparation of the future teachers to professional communication from the point of view of possibilities of use of this experience for the specified preparation of experts of an agro economic profile are considered.
  Повний текст PDF - 308.619 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кучер А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кучер А. Досвід підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування / А. Кучер // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_34.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кучер Анатолій Васильович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського