Наукова періодика України Молодь і ринок


Вачевська Н. 
Сутність і мета рекламної діяльності та заходи удосконалення розвитку профтехосвіти / Н. Вачевська // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_27
Розкрито суть реклами та її вплив на споживача. Відзначено, що маркетинг і реклама - це два поняття, які невід'ємні одне від одного, підкреслено, що взаємозв'язок всіх ланок маркетингу - основа єдиної стратегії і тактики рекламної діяльності в системі маркетингу. Звернено увагу на підвищення кваліфікації викладачів спеціальних предметів і майстрів виробництва, які повинні пройти навчання з курсів "Основи економіки", "Маркетинг", "Підприємництво", перелічено заходи щодо вдосконалення розвитку ПТО, деталізовано програму рекламної діяльності, види реклами за призначенням, завдання, вимоги, що суттєво підвищують її ефективність. Актуальним фактором, на думку автора статті, є довіра до рекламованого товару. Вказано, що за розробки та здійснення плану рекламної кампанії необхідно узгодити її цілі та принципи із загальним планом підприємства, за планування рекламних заходів з окремого товару слід враховувати стадію життєвого циклу товару із маркетинговим планом фірми.Раскрыта суть рекламы и ее влияние на потребителя. Отмечено, что маркетинг и реклама - это два понятия, которые неотделимы друг от друга, подчеркнуто, что взаимосвязь всех звеньев маркетинга - основа единой стратегии и тактики рекламной деятельности в системе маркетинга. Обращено внимание на повышение квалификации преподавателей специальных предметов и мастеров производства, которые должны пройти обучение курсам "Основы экономики", "Маркетинг", "Предпринимательство", перечислены меры по совершенствованию развития ПТО, детализирована программа рекламной деятельности, виды рекламы, задачи, требования, что существенно повышаeт ее эффективность. Актуальным фактором, по мнению автора статьи, есть доверие к рекламируемому товару. Указано, что при разработке и осуществлении плана рекламной кампании необходимо согласовать ее цели и принципы с общим планом предприятия, при планировании рекламных мероприятий по отдельному товару следует учитывать стадию жизненного цикла товара с маркетинговым планом фирмы.Determination of advertising is given in the article. In this aspect, advertising would be extraordinarily useful of for society of and many young people which choose it future profession and specialty for labor activity.
  Повний текст PDF - 217.169 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вачевська Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вачевська Н. Сутність і мета рекламної діяльності та заходи удосконалення розвитку профтехосвіти / Н. Вачевська // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського