Наукова періодика України Молодь і ринок


Городиська В. 
Використання еколого-естетичного потенціалу природничого циклу дисциплін у школах Західної України (кінець XIX – початок XX ст.) / В. Городиська // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_24
Охарактеризовано природничий цикл предметів досліджуваного періоду, їх зміст і вплив на еколого-естетичне виховання учнівської молоді. За матеріалами архівних даних, історико-педагогічних джерел з'ясовано значення викладання ботаніки, зоології, підкреслено, що основним способом отримання знань з цих дисциплін було спостереження та вивчення природних явищ, вміння розрізняти красу рослинного царства, знаходження відмінностей між свійськими та дикими тваринами, використання зоологічного атласу як ефективного засобу впливу на розвиток естетичних почуттів учнів. Констатовано, що природничий цикл дисциплін у школах Західної України був формувальним чинником еколого-естетичного виховання школярів, що на сучасному етапі розвитку освіти є актуальним і необхідним досвідом для використання в школах.Охарактеризованы естественный цикл предметов исследуемого периода, его содержание и влияние на эколого-эстетическое воспитание учащейся молодежи. По материалам архивных данных, историко-педагогических источников выяснено значение преподавания ботаники, зоологии, подчеркнуто, что основным способом получения знаний по этим дисциплинам было наблюдение и изучение природных явлений, умение различать красоту растительного царства, умение отличать домашних и диких животных, использование зоологического атласа как эффективного средства воздействия на развитие эстетических чувств учащихся. Констатировано, что естественный цикл дисциплин в школах Западной Украины был формирующим фактором эколого-эстетического воспитания школьников, что на современном этапе развития образования является актуальным и необходимым.This article deals with the subjects of the natural cycle closely (nature studies, biology) the contents of which foresees the ecology-aesthetical upbringing the youth and helps to form the ecology-aesthetical potential of individuality.
  Повний текст PDF - 205.638 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Городиська В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Городиська В. Використання еколого-естетичного потенціалу природничого циклу дисциплін у школах Західної України (кінець XIX – початок XX ст.) / В. Городиська // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського