Наукова періодика України Молодь і ринок


Савчук І. 
Педагогічні умови естетичного виховання учнів загальноосвітньої школи / І. Савчук, Н. Гончарук // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_21
Висвітлено умови та шляхи естетичного виховання (ЕВ) в ЗНЗ, а також вплив його різноманітних форм на художньо-естетичний розвиток особистості. Підкреслено, що фундаментом ЕВ має стати національна художня спадщина, родинні та загальнонародні традиції, звичаї, обряди, скарби народно-пісенної, поетичної та декоративно-прикладної творчості, художніх ремесел, необхідність створення якісно нової моделі школи гуманітарно-естетичного спрямування. Виокремлено і охарактеризовано принципи формування всебічно розвиненої особистості. На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури визначено педагогічні умови успішного функціонування системи ЕВ школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва в ЗНЗ. Констатовано тенденцію актуалізації художньо-трудової діяльності як необхідного чинника та засобу ЕВ школярів. Рекомендовано переглянути навчальні плани ЗНЗ, а також програми з усіх предметів і гурткової роботи з метою посилення ролі художньо-естетичного компоненту.Освещены условия и пути эстетического воспитания (ЭВ) в ОУЗ, а также влияние его различных форм на художественно-эстетическое развитие личности. Подчеркнуто, что фундаментом ЭВ должна стать национальное художественное наследие, семейные и общенародные традиции, обычаи, обряды, сокровища народно-песенного, поэтического и декоративно-прикладного творчества, художественных ремесел, необходимость создания качественно новой модели школы гуманитарно-эстетического направления. Выделены и охарактеризованы принципы формирования всесторонне развитой личности. На основе теоретического анализа психолого-педагогической литературы определены педагогические условия успешного функционирования системы ЭВ школьников средствами декоративно-прикладного искусства в ОУЗ. Констатировано тенденцию актуализации художественно-трудовой деятельности как необходимого фактора и средства ЭВ школьников. Рекомендовано пересмотреть учебные планы школ, а также программы по всем предметам и кружковой работе с целью усиления роли художественно-эстетического компонента.In the article terms and ways of aesthetic education are illuminated in general educational establishment, and also influence of him various forms on artistically-aesthetic development of personality.
  Повний текст PDF - 204.376 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Савчук І.
  • Гончарук Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Савчук І. Педагогічні умови естетичного виховання учнів загальноосвітньої школи / І. Савчук, Н. Гончарук // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Савчук Іван Миколайович (1959–) (сільськогосподарські науки)
  • Гончарук Наталія Трохимівна (державне управління)
  • Гончарук Наталія Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського