Наукова періодика України Молодь і ринок


Титаренко В. 
Художньо-естетична творчість у професійній підготовці вчителя / В. Титаренко // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_11_4
Досліджено проблему залучення особистості майбутнього вчителя до різних видів творчої діяльності, котре не тільки є необхідною умовою її художньо-естетичного виховання, але й важливим чинником формування її загальної та професійної культури. Відзначено, що естетизація професійної підготовки зумовлює позитивну емоційну почуттєвість студентів, загострює їх емоційну пам'ять, сприяє повнішому розкриттю творчого потенціалу, виробляє у них навички упорядкування професійних та особистісних стосунків тощо. Наголошено, що творча індивідуальність педагога виявляється, передусім, в активній перетворювальній діяльності, у процесах його особистого вибору і внеску, повній віддачі педагогічній праці. Підсумовано, що умова віднайти, розпізнати та запалити творчу іскорку в кожному студенті, пробудити в нього бажання до творчості у своїй майбутній професійній діяльності є важливим завданням художньо-естетичної підготовки майбутніх учителів.Исследована проблема вовлечения личности будущего учителя в различные виды творческой деятельности, которое является необходимым условием не только ее художественно-эстетического воспитания, но и ее общей и профессиональной культуры. Отмечено, что эстетизация профессиональной подготовки обуславливает положительную эмоциональную чувствительность студентов, обостряет их эмоциональную память, способствует более полному раскрытию творческого потенциала, производит в них навыки составления профессиональных и личностных отношений и т.д. Отмечено, что творческая индивидуальность педагога проявляется прежде всего в активной преобразовательной деятельности, в процессах его личного выбора и вклада, в полной отдаче педагогическому труду. Подытожено, что условие найти, распознать и зажечь творческую искорку в каждом студенте, пробудить в нем желание к творчеству в своей будущей профессиональной деятельности является важной задачей художественно-эстетической подготовки будущих учителей.In the article the problem of bringing in of personality is investigated to the different types of creative activity which not only is a necessary condition her artistically aesthetic education but also by the important factor of forming of her general and professional culture.
  Повний текст PDF - 388.498 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Титаренко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Титаренко В. Художньо-естетична творчість у професійній підготовці вчителя / В. Титаренко // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_11_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Титаренко Валерій Євгенійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського