Наукова періодика України Молодь і ринок


Кулішов В. 
Традиційно-інноваційні підходи щодо вивчення економічних дисциплін / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 163-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_11_36
Актуалізовано проблему організації самоосвітньої діяльності студента (СДС), розв'язання якої неможливе без поєднання традиційних і модернізованих форм і методів, тобто впровадження системи комплексного підходу. Увагу акцентовано на тому, що новітні технології не повинні входити у протиріччя з основними законами викладання та вивчення економічних дисциплін, а мають збагачуватися набутками традиційних, упроваджених і апробованих теорій, методик. Відзначено, що самоосвітня діяльність вимагає від студента та викладача відповідної установки на позитивний результат. Висвітлено досвід організації самостійної роботи студентів у Криворізькому економічному інституті ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана". Підсумовано, що основний резерв підвищення ефективності процесу навчання і, відповідно, якості підготовки майбутніх економістів, їх готовності до безперервної самоосвіти криється в раціональній організації самоосвітній діяльності студентів.Актуализирована проблема организации самообразовательной деятельности студента (СДС), решение которой невозможно без объединения традиционных и модернизированных форм и методов, то есть без внедрения системы комплексного подхода. Внимание акцентировано на том, что новейшие технологии не должны входить в противоречие с основными законами преподавания и изучения экономических дисциплин, а должны обогащаться достоянием традиционных, внедренных и апробированных теорий, методик. Отмечено, что самообразовательная деятельность требует от студента и преподавателя соответствующей установки на положительный результат. Освещен опыт организации самостоятельной работы студентов в Криворожском экономическом институте ГВУЗ "Киевский национальный экономический университет им. В. Гетьмана". Подытожено, что основной резерв повышения эффективности процесса обучения и, соответственно, качества подготовки будущих экономистов, их готовности к непрерывному самообразованию кроется в рациональной организации самообразовательной деятельности студентов.This article examines some aspects of an integrated approach to self-educational activity students in studying economic disciplines, which provides a combination of traditional and innovative forms and methods. Implementation of this system will lead each student to self-realization, self-development, improve the quality of the educational process and training of future economists.
  Повний текст PDF - 226.76 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кулішов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кулішов В. Традиційно-інноваційні підходи щодо вивчення економічних дисциплін / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 163-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_11_36.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського