Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Цина А. Модель особистості вчителя технологій як засіб пояснення і прогнозування професійної підготовки майбутніх фахівців / А. Цина // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_11_22 З метою одержання пояснення структури та функціонування професійно-значущих складових особистості фахівця та прогнозування можливостей його професійного розвитку актуалізовано моделювання особистості майбутнього спеціаліста як одного з етапів розробки їх особистісно орієнтованої професійної підготовки. Розглянуто модель сфер особистісного розвитку професійно значущих якостей учителя (майже особистісний, егоцентричний, групоцентричний, гуманістичний, духовний) та їх характеристики. Стверджено, що зміни особистісно-смислових рівнів супроводжуються кризами зростання на кожному витку, коли відбувається ломка попередніх смислових утворень особистості, яка зовнішньо виявляється у відмові від існуючих цінностей, з присвоєнням особистістю у другій фазі змін нових смислових рівнів, що сприяє стабілізації та продуктивному розвитку особистості. Підсумовано, що таку модель можна використати для перетворення її даних на конкретні заходи навчально-виховного процесу.С целью получения объяснения структуры и функционирования профессионально значимых составляющих личности специалиста и прогнозирования возможностей его профессионального развития актуализировано моделирование личности будущего специалиста. Рассмотрена модель сфер личностного развития профессионально значимых качеств учителя (почти личностный, эгоцентричный, группоцентричний, гуманистический, духовный) и их характеристики. Утверждается, что изменения личностно-смысловых уровней сопровождаются кризисами роста на каждом витке, когда происходит ломка предыдущих смысловых образований личности, которая внешне проявляется в отказе от существующих ценностей, с присвоением личностью во второй фазе изменений новых смысловых уровней, что ведет к стабилизации и продуктивному развитию личности. Подытожено, что представленная модель может быть использована для преобразования ее данных в конкретные мероприятия учебно-воспитательного процесса.In the article the features of construction of model of a teacher of technologies are examined with the purpose of decision of practical tasks of increasing the efficiency of the personally oriented professional training of future teachers. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Цина А. Модель особистості вчителя технологій як засіб пояснення і прогнозування професійної підготовки майбутніх фахівців / А. Цина // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_11_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |