Наукова періодика України Молодь і ринок


Головачук Н. 
Теоретико-педагогічні засади розвитку творчого мислення майбутніх педагогів / Н. Головачук // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_27
Обгрунтовано теоретико-педагогічні засади розвитку творчого мислення майбутніх педагогів. Визначено закономірності концепції "розвивального навчання", в основі якої - активність, навчання на високому рівні складності, емоційна насиченість, усвідомлення та саморегуляція розумової діяльності. Відзначено існування протиріч в системі освіти між швидкими темпами нарощування знань і обмеженими можливостями індивіда, між соціальними процесами та розвитком педагогічної системи, власне педагогічні протиріччя, між необхідністю інтенсивного розвитку інтуїції з одного боку, і нерозробленістю методики стимулювання цих якостей, з іншого. Констатовано, що для розвитку творчих здібностей важливим є створення відповідного середовища, врахування індивідуальних особливостей, забезпечення мотиваційної готовності до роботи, удосконалення змісту навчального матеріалу, відповідний вибір методів і форм роботи.Разработаны организационно-педагогические основы развития творческого мышления будущих педагогов. Определены закономерности концепции "развивающего обучения", в основе которой активность, обучение на высоком уровне сложности, эмоциональная насыщенность, осознание и саморегуляция мыслительной деятельности. Отмечено существование противоречий в системе образования между быстрыми темпами наращивания знаний и ограниченными возможностями индивида, между социальными процессами и развитием педагогической системы, собственно педагогические противоречия, между необходимостью интенсивного развития интуиции, с одной стороны, и неразработанности методики стимулирования этих качеств, с другой. Констатировано, что для развития творческих способностей важно создание соответствующей среды, учет индивидуальных особенностей, обеспечение мотивационной готовности к работе, совершенствование содержания учебного материала, соответствующий выбор методов и форм работы.The problem of formation and development of the creative personality of a teacher is studied in the article. In this process is necessary to pay attention to the proper environment formation. The concept of the developing teaching should be the basis of this process (the active-functioning approach principle and the principle of problems).
  Повний текст PDF - 258.346 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Головачук Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Головачук Н. Теоретико-педагогічні засади розвитку творчого мислення майбутніх педагогів / Н. Головачук // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського