Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Fadyeyeva V. 
Corporate social responsibility as the basis of innovative development of modern companies: literature review and empirical study from Ukraine / V. Fadyeyeva // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 52-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_7
  Повний текст PDF - 373.924 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Fadyeyeva V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Fadyeyeva V. Corporate social responsibility as the basis of innovative development of modern companies: literature review and empirical study from Ukraine / V. Fadyeyeva // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 52-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського