Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Fadyeyeva V. Corporate social responsibility as the basis of innovative development of modern companies: literature review and empirical study from Ukraine / V. Fadyeyeva // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 52-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Fadyeyeva V. Corporate social responsibility as the basis of innovative development of modern companies: literature review and empirical study from Ukraine / V. Fadyeyeva // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 52-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |