Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Hakobyan N. 
The implementation of corporate social and environmental responsibility practices into competitive strategy of the company / N. Hakobyan, A. Khachatryan, N. Vardanyan, Y. Chortok, L. Starchenko // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_6
  Повний текст PDF - 323.45 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Hakobyan N.
  • Khachatryan A.
  • Vardanyan N.
  • Chortok Y.
  • Starchenko L.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Hakobyan N. The implementation of corporate social and environmental responsibility practices into competitive strategy of the company / N. Hakobyan, A. Khachatryan, N. Vardanyan, Y. Chortok, L. Starchenko // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського