Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Hakobyan N. The implementation of corporate social and environmental responsibility practices into competitive strategy of the company / N. Hakobyan, A. Khachatryan, N. Vardanyan, Y. Chortok, L. Starchenko // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Hakobyan N. The implementation of corporate social and environmental responsibility practices into competitive strategy of the company / N. Hakobyan, A. Khachatryan, N. Vardanyan, Y. Chortok, L. Starchenko // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |