Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Rojek T. Analysis of pro-market concept of business model / T. Rojek // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 266-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Rojek T. Analysis of pro-market concept of business model / T. Rojek // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 266-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |